Zagotovite vam in vašemu otroku specializirano in visoko kakovostno obravnavo
Z zgodnjo in celostno obravnavo, ki zajema otroke in njihove starše, v največji meri vplivamo na zmanjšanje posebnosti v razvoju in omogočimo medsebojno rast in razvoj cele družine.
INTENZIVNA DRUŽINSKA OBRAVNAVA
Intenzivna obravnava je namenjena otrokom do 12. – 48. mesecev starosti.
- 12.-48. mesecev starosti
- 4 ure obravnave dnevno
- 15 delovnih dni
- Obravnava otroka in staršev
V 3 tednih obravnave dobro spoznamo otroka in starše in se posvetimo obojim. V obravnavah ustvarjamo situacije, kjer lahko otroci odkrivajo kdo sem “jaz”, kdo je “drugi” in kako lahko prihajam in ostajam v kontaktu z drugim. Preko igre ustvarjamo prostor za učenje in razvijanje jezikovnih, motoričnih, kognitivnih in prilagoditvenih sposobnosti ter veščin socialne interakcije. V obravnavo so aktivno vključeni starši in drugi pomembni v otrokovem življenju. Z vodenjem in usmerjanjem pridobivajo lastne izkušnje, kako razumeti, komunicirati in spodbujati otroka. Prav tako pa starši odkrivajo s čim sami vstopajo v interakcijo z otrokom. Pridobljene izkušnje lahko starši uporabljajo v vsakdanjem življenju in tako otroka na vsakem koraku spodbujajo k optimalnemu razvoju.
INDIVIDUALNE OBRAVNAVE OTROK Z AVTIZMOM
Individualne obravnave so namenjene otrokom v predšolskem obdobju.
- 45 minut
- Popoldanski termin
- 12.-60. mesecev starosti
- Obravnava otroka in staršev
Obravnave temeljijo na znanjih o igralni terapiji, ki v ospredje postavlja razvoj komunikacije in vključevanje v okolje preko igre, ki je jezik vsakega otroka. Terapevt ves čas spodbuja odziv otroka in njegovo motiviranost za medsebojno sodelovanje preko iskanja najrazličnejših načinov za otrokovo vključevanje v zanj prijetne izkušnje. Med terapevtom in otrokom se v procesu obravnave vzpostavi odnos zaupanja in varnosti, ki postopoma odpira nove možnosti in igralne situacije. Vsaka situacija je priložnost za vzpostavljanje stika z otrokom, ki posledično ustvarja prostor za učenje s pomočjo vzajemne igre in prostor za razvoj vašega otroka na vseh razvojnih področjih. V obravnavah združujemo naša znanja, ki smo jih pridobivali tekom našega obstoja, kot npr model Early Start Denver Model, nadomestna komunikacija PECS, model VML- Verbal Motor Learning, pristopi Hanen itd.
INTEGRIRANE IGRALNE SKUPINE
Skupine za učenje socialnih veščin: Namenjene otrokom do 10. leta starosti.
- Otroci do 10. leta starosti
- 45 minut
- 3-5 otrok in 2 odrasla
- Spodbujanje socialne komunikacije
V skupini otroci pod vodstvom odrasle osebe pridobivajo pozitivne izkušnje za interakcijo s sovrstniki in izkušnje za uspešno vključevanje. Otroci pridobivajo veščine socialne komunikacije, ki jim olajšajo medsebojno povezovanje z drugimi, hkrati pa bo razširjajo igralne veščine, ki jim omogočajo lažje vključevanje v spontano igro, sklepanje prijateljstev in postopno samostojnost. Skupine potekajo po modelu Integriranih igralnih skupin (v originalu Integrated Play Groups TM oz. IPG model). Ustanoviteljico modela dr. Pamelo Wolfberg smo že nekajkrat gostili pri nas. Skupine vodijo specialne pedagoginje Katarina Povšič, Nina Fricelj in Tanja Hrovat
TERAPIJA ZA STARŠE IN ODRASLE
Skupine za učenje socialnih veščin: Namenjene otrokom do 10. leta starosti.
- Za starše otrok s posebnimi potrebami
- 60 minut
- Primerno tudi za odrasle brez otrok
- Terapija po principu Gestalt terapije
Sem gibalka, ustvarjalka in raziskovalka. Verjamem v moč odnosa in pristnega stika, v katerem primarno sporočamo brez besed.
Gstalt psihoterapija se odlično dopolnjuje z mojim dosedanjim delom, saj sta odnos in pomembnost sedanjega trenutka njeni glavni sestavini. Od vseh psihoterapevtskih smeri najbolj resonira z mano in me vsakič znova preseneti s svojo preprostostjo, kreativnostjo in inovativnostjo. Študij na Inštitutu GiTa mi je omogočil razumevanje tega, kar sem prej čutila in le s težavo izrazila. Kot psihoterapevtka želim biti svojim klientom podpora za ostajanje s tem kar je in skupaj raziskovati možnosti izbire za naslednje korake.